نگاهی بی طرفانه از قیمت طراحی وب سایت - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

در دنیای امروز با توجه به سهولت در خرید آنلاین ، طراحی سایت فروشگاهی را می توان جایگزینی مناسب برای خرید حضوری دانست. از این رو طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان از مهم ترین گام های موجود در جهت ارتقا یک کسب و کار دانست.

برگه‌ها: برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

ایجاد حس صمیمیت در کاربر باعث می‌شود که اعتماد بالاتری به شما پیدا کند و همین امر افزایش نرخ تبدیل را به همراه دارد.

تقریبا ۹۵ درصد از اولین برداشت کاربر از خدمات و محصولات شما، با مشاهده سایتتان شکل می‌گیرد.

از طرف دیگر، شرایط در دنیای امروز به خود بعد از پاندمیک کرونا تغییر زیادی کرده است. اکثر مردم تمایل به سفارش آنلاین دارند.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

اما از طرفی دیگر، امکان شخصی‌سازی این نوع سایت‌ها کمتر است.

به طور کلی فروشگاه های اینترنتی، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک چیز مشترک هستند، و آن هم فروش است!

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

پیام خوشامدگویی: در این بخش برخی از مهم‌ترین قسمت‌های صفحه مدیر به عنوان لینک‌های میانبر و سریع ذکر شده‌اند – این‌ها معمولاً میانبرهای شما برای تولید محتوا و ساخت سایت با وردپرس هستند.

تمام عناصر گرافیکی که در سایت به کار گرفته می‌شوند، مانند تصاویر، نمودارها، آیکن‌ها و غیره باید ساده و گویا باشند.
اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

از طرف دیگر، قالب آماده برای بسیاری از کسب‌وکارها مناسب نیست. به عنوان مثال برای طراحی سایت کلیک کنید فروشگاهی، نیاز به امکاناتی مانند امکان فیلتر محصولات براساس ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت دارند، که همچنین قابلیتی در قالب رایگان وجود ندارد.

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات (برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و غیره؛ به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه‌ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سایت منبع سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به ساخت سایت با وردپرس اینجا را بررسی کنید کنید.

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود منلع نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

زیرا استفاده از وردپرس، در شرایطی که تعداد محصول بالاست، نیاز به افزونه‌های مختلف دارد.

قوانین و مقررات

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

امکان نمایش محصولات مرتبط برای ایجاد بازاریابی و فروش بیشتر

در این شیوه طراحی سایت، شما با نصب قالب مخصوص، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، سایت خود را راه‌اندازی کنید.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page